středa 20. ledna 2010

Den dvacátý (275.)



Dnes měli bobíšci jedno velké poprvé.
Dnes byli Magdalenka a Matyášek poprvé ve školce...
Ráno jsme je zavezli, myslela jsem si, že budu část dopoledne s nimi, ale už po půlhodině jsem byla poslána domů :-)
Jela jsem autobusem do města, at mi to kapku uteče, protože jsem měla slzy na krajíčku. Moje MIMINKA už chodí do školky. Ted už je čekají povinnosti až do důchodu.
Ve 11:45 jsme pro ně přijeli. Magdalenka hned urgovala, že nemá ve školičce kartáček a že nemůže mít značku sluníčko ani tuleně, protože už je má někdo jiný...
Nakonec má stromeček a Matynek mráček.
Matyášek dopoledne trochu fnukal, ale prý nijak dramaticky. Majda neplakala vůbec.
Na oběd Majdinka nedojedla druhé a Maty řekl, že "nebude jíst ty listy" (měli salát)
V autě zhodnotili že to bylo hezké, a že půjdou zítra zase.
Tak uvidíme.

4 komentáře:

Halkac řekl(a)...

G.R.A.T.U.L.U.J.E.M.E.

P. řekl(a)...

...brečela jsem, když šla dcerka do školky poprvé, tak jsem se o ni bála... :-)

P. řekl(a)...

Tento komentář byl odstraněn autorem.

Krista řekl(a)...

Též gratuluji !!! Tož to dopadlo dost dobře !! Jojo, rodiče mají vždy strach, jak si ta jejich Sluníčka zvyknou. A Sluníčka si zvyknou nakonec mnohem dříve než maminka. No ale ty naše děti mají zase velkou výhodu, že na to zvykání jsou dva ;-)