neděle 11. března 2012

Moje třicetiny :-)





Příští týden mi bude třicet. Měla jsem velké přání, a to přání mi moji blízcí splnili :-) Dostala jsem nádherného nového kamaráda- šicí stroj. A taky hromadu potřeb pro šití- nůžky, cívky, nitě, páráček od Dášenky ušitý parádní jehelníček a taky kousky látek na trénování.
Stroječek je skvělý, strašně dobře se s ním pracuje, ale vzhledem k tomu, že jsem včera seděla u stroje poprvé v životě a navíc jsem levák, bude to sranda :-) Ale hrozně se na to těším!!!

2 komentáře:

Lenyka řekl(a)...

Děkuju moc a utíkám na návštěvu! Hezký den!

Misch Masch řekl(a)...

Leni, opožděně ti přeji vše nejlepší ke kulatým narozeninám. :o) Nový šicí stroj jako dárek bych si taky nechala líbit. A neboj já jsem taky levačka a při šití mi to žádný problém nedělá. :-)