sobota 26. dubna 2014

Moje nová kámoška

Můj drahý muž mi pořídil k narozeninám plotr Cameo Portrait. Bylo to trochu dobrodružné, protože jsme ho kupovali až za velkou louží, ale dopadlo to dobře a dorazil. Cena byla i po přičtení cla a poštovného cca o 1500 Kč menší než v ČR.
Už jsem ho využila při přípravě polotovarů do školky (nemusela jsem vystřihovat 28 oveček), výrobě přáníčka a velikonočních ozdobiček do třídy. Super.
Dokoupila jsem si u forart.cz razítkovací materiál tak se chystám i na vlastní razítka.
No a protože je zrovna sleva na předplatné v silhuette shopu, tak jsem to taky prubla :-)
Za 160Kč měsíčně mám kredit 500Kč (cca).
Pokud se mi bude dařit, zkusím uveřejnit, svou tvorbu.

1 komentář:

Carolina Mia řekl(a)...

Milá Leni, až dnes jsem si náhodou všimla Tvého dotazu u mne na bllogu
( http://carolinamia.blogspot.cz/2012/12/kdyz-zazvoni-jezisek.html )
Ona a On jsme sehnala v Praze v Kotvě, v obchůdku Villeroy & Boch. Omlouvám se za tak dlouhou prodlevu. Věrka