pondělí 1. února 2010

Den třicátýdruhý (287.)


Dnešní den byl opět náročný. I když úplně jinak než včerejšek. Už totiž kašlu a rýmečkuju i já, a navíc mám teplotu 38. Samo o sobě by to nebyla až taková trága, kdybych dnes neměla první hodinu Yamahy ve Frýdlantě. A pak ještě dvě hodiny příslužbu- hlídání.
Nadopovala jsem se Paralenen hot drink a vyzbrojila čajem a Radimek mě odvezl na bojiště.
Hodina proběhla celkem v pohodě, i když hlasová indispozice byla znát. Nejhorší je nesourodost skupiny- děcka od 6ti až po 19 měsíců a komplikace přináší i to, že někteří už chodí od září a tři děti jsou nové úplně.
Myslím, že je otázkou tak 2-3 týdnů než se nějak sehrajem.
Nemám pocit, že by to dnes byl úplný propadák, ale musím si být postupně trochu jistější.

5 komentářů:

Anonymous řekl(a)...

Drzim pesti, at si brzo zdrava! A taky obdivuji Tve nasazeni! A jemne zavidim vlohy. Sama jsem uvazovala, ze bych ve Zline s detmi do Yamahy chodila. Ted je muzikantsky vzdelavam sama, coz nevim, zda je uplne to nejlepsi. Kdo mne nekdy slysel zpivat, chape ;-) Krista

Halkac řekl(a)...

Tento komentář byl odstraněn autorem.

Halkac řekl(a)...

Leni, gratuluji k první Yamaha hodině; jako učitelka ti slibuju, že to nejhorší už je za tebou...:-D

Lenka Paseková řekl(a)...

Kačko, jsem taky úča, ikdyž školková,ale hudební hodina pro mě byla novinkou. A navíc po třech letech mateřské...
Kristi,
Yamaha je super záležitost, mají parádně a smysluplně vypracovanou metodiku jak děti učit, aby o tom skorem nevěděli :-)
L.

Krista řekl(a)...

Uz se tesim na dalsi zpravodajstvi. Moji prcci ted maji nejakou hudebni vychovu v jeslich. Dochazi tam nejaka hudebnice a zda se, ze to i nejaky vyznam ma: Ondrasek uz druhe rano zpiva po ranu jakesi arie - vysoko (toz to rozhodne ode mne nema) a nahlas (jo, tak to mohl pochytit ode mne).