středa 10. března 2010

Den šedesátýdevátý (324.)

Dneska ráno, při sledování pohádky :-)
Myslím, že dnešní den jsme logisticky zvládli na jedničku. Ráno jsme naložili bobany, jeli na socku pro potvrzení o době pobírání rodičáku, přesunuli se na VZP CR kde jsem ho odevzdala a nahlásila že jsem na úřadu práce. Pak jsme opět přejeli k poliklinice, abychom zjistili kdo a kde zastupuje naši děckou doktorku. Ta (jak jinak) má ordinaci jinde, takže další přesun a zjištění že tato Dr. má dnes ordinaci odpoledne....Takže domů, a po obídku místo spaní rychlý výsadek zpět k doktorce. Takže Majda to zatím na průduškách nemá, takže dostala kapky na kašel (resp.-"kupte si") ale do očiček a nosu má antibiotika Pamykon. A na noc nám napsala Fenistil gtt. který jak už víme je na tišení kašle v noci super.
Na cestě domů bobani usnuli v autě a při přesunu do pelechu se ani nehli. Ve tři vstali a Radimek nás převezl do Opavyy, kde budeme vegetit do soboty.
Večer jsem stihla ještě hodinkovou návštěvu u Peťulky. Vojtík je šikulka a s Peťkou je mi vždycky moc dobře :-)
No a pak jsem ještě jela za Miškovcem a Klárou2. Tam jsme poseděla do desíti, fajně jsme povykládali.
Při každé takové návštěvě opavy je mi kapku teskno z toh, že bydlíme jinde. Já mám a asi vždycky budu mít přátele tady. Kdyby bylo na mě tak spakuju Radima děti a zvěř a stěhuju se zpátky do Opavky. Třeba jednou...Vlastně není důvod proč bych si to nemohla přát.

Žádné komentáře: