čtvrtek 4. března 2010

Den šedesátýtřetí

V rozpuku.
Vždycky z jara jsem na amarylisy v obchodě koukala a nikdy si ho nekoupila, protože mi připadalo, že to prostě nemůže vyrůst a kvést :-) A tenhle mě zaujal protože je z "kolibri série" a moc kolibříkovitě nevypadá, jsem zvědavá, zda fakt vykvete
Myslím, že dnešk je docela důležitý den pro můj další život. A to z jednoduchého důvodu, vypadá to že moje "kariéra" na úřadu práce bude trvat jen do června a od července budu mít prááááci!!!!
Ještě chybí některé věci doladit, a vše úředně pořešit. Budu mít poloviční úvazek v Kolečku a to jako vedoucí Yamaha Class a k tomu budu nějaké kursy učit! Vedoucí manažerská práce bude pro mě velkou neznámou, ale moc se těším.
Jsem si totiž vědoma, že kdybych se vrátila ted do práce ve školce, byla bych špatná, vyhořelá úča. Navíc tato práce mi bude umožnovat dělat dost věcí z domu.
A zádrhel? Ten je v tom, že si musím bleskově udělat řidičák...Moje noční můra...

2 komentáře:

P. řekl(a)...

Držím palce k řidičáku...o nočních můřách z řízení bych mohla psát knížku :-)))))

Halkac řekl(a)...

Leni, to je úžasné!!!Moc držím pěst, ať to klapne :-)
A co to tedy je přesně za práci, není-li to tajné?