neděle 6. února 2011

5.týden

 Za asi stence Merlinka vznikl tenhle nádherný obrázek.
 Oblíbená hra našich mumínků :-)
 Informatikovo děcko :-)
 Konečně na procházce s novým kočárkem


Oficiálně jsme ukončili nekonečné nemocové období a vydali jsme děti předškolní docházce. Já jsem doháněla resty v práci a zvládli jsme i velkoupracovní akci. Zahájení putovní výstavy o mateřských centrech. Měli jsme pozvanou paní starosstku, pana ředitele Charity a další "důležité" lidi. Hrála nám malá cimbálovka, měli jsme občerstvíčko, perníčky a balonky s našim logem,...no prostě velká a hlavně dost veřejná akce. Ale povedlo se. Lidí mohlo být více, ale s tím se nedá moc hnout.
V pátek nám ve školce řekli že přáíští týden je nakonec zavřeno-jsou jarní prázdniny- a to i přesto, že ještě ve čtvrtek nám bylo sděleno, že provoz bude. No docela mě to namíchlo, ale nemůžu nic dělat. Yamaha se naštěstí neučí, ale Radim bude v Praze tak to bude vtipné.
Kolem poledne, ale zazvonil telefon a  volala paní ředitelka, školky kde jsem dávala dětem před 14 dny přihlášku, že nás od 1.3. vezme :-)
Mám z toho obr radost. V Zabni už nám bylo docela dáváno najevo, že zabíráme místo místním, což bylo dost nepříjemné. Tak snad nám bude v nové školičce dobře a v té staré necháme všechny bacily...

Žádné komentáře: