sobota 19. února 2011

7.týden

V neděli jsem se vzbudila s žiletkama v krku a neskutečnou bolestí v zádech. Pondělní odpolední návštěva lékařky potvrdila mé tušení o hnisavé angíně. Dostala jsem letos už už třetí antibotika. Cekala mě nepříjemná povinnost oznámit bobíkům, že karneval na který se tolik těšíly, který měl být dnes z dětma s nové školky musíme vynechat :-( No slzičky byly.
Paní uč ze školky se nás snažila přesvědčit, že Matynek hrozně kašle, tak jsem si ho nechala doma, a nutno říct, že do konce týdne zakašlal tak šestkrát...
Ve čtvrtek byl velký den pro Majdulku. Konečně jsme vyrazily na dlouho slibovaný trénink mažoretek. Musím říct, že jsem byla s Máje úplně vedle. Ze začátku poknourávala že se chce k holčičkám přidat, ale pak docela pochopila že tu sestavu prostě neumí a počkala si na část, kdy probíraly nové prvky a už se mohla účastnit.
Takové soustředění, poslušnost, pozornost a "chtění" jsem u ní snad ještě nezažila. Domů ocházela i se svou vlastní hůlkou, takže pyšnější snad ani být nemohla :-)





V sobotu nám přijeli popřát první gratulanti :-) Tetě Andree, strejdovi Ládovi a tete Daně děkujeme za nádherné DUPLO!!!

1 komentář:

Halkac řekl(a)...

A my s mírným zpožděním gratulujeme maláčkům už ke čtvrtým narozeninám !!!