neděle 1. ledna 2012

Jak na Nový rok...

Opravdu bych chtěla aby rok byl celý šťastný, zdravý a poetický. Ať se máme rádi, moc se navzájem nenasíráme a je nám spolu dobře. Fakt bych chtěla zhubnout a ideálně nějak pravidelně cvičit. Nebo běhat. Nebo něco. Chtěla bych zase po letech začít chodit do knihovny a více číst, měla jsem to vždycky tak ráda. Ráda bych pokračovala v geocaschingových lovech, neb je to způsob jak objevit neznámá a často parádní místa. Musím jít s Majdou na logopedii. Těším se, že vymalujeme kuchyň a koupíme novou sedačku od obýváku. Chci se naučit lépe fotit zrcadlovkou. Ke své březnové třicítce bych si přála šicí stroj a ráda pak pokořila základní šití. Ráda bych se navštěvovala s lidmi které máme rádi. V létě by se malí mohli naučit jezdit na kole a užijeme si nějakou tu parádní dovču na samotě u lesa :-) Chci být méně nervozní a hysterická, méně ječet na děti a raději v sobě najít trochu víc trpělivosti. Sloním úkolem bude nalezení nové práce a ještě před tím půl roku šéfování Kolečka i Yamahy.
...

2 komentáře:

Příšera řekl(a)...

Tento komentář byl odstraněn autorem.

Anonymous řekl(a)...

Leni, ahoj! Zmírňuju si zkouškové utrpení čtením Šťastného blogu, zaujal mě tam jeden odkaz na autorčinu oblíbenou stránku jménem No co už, tak jsem klikla... a tam na mě vykouknete vy!:) Ani nevíš, jak mě to potěšilo:). Takže si tě dávám do oblíbených a jsem ráda, že občas můžu mrknout, jak se máte, aspoň takhle na dálku. Jolka T.